چگونه صدای یخچال را قطع کنیم؟

چگونه صدای یخچال را قطع کنیم؟

چگونه صدای یخچال را قطع کنیم؟ وقتی یخچال صدا میده چیکار کنیم؟ علت قطع نشدن صدای یخچال، ممکن است به دلایل مختلفی باشد. این صداها ممکن است ناشی از عواملی مانند جریان هوا، فشار گاز یا حتی کثیفی بوده و مشکلاتی در دستگاه را نشان دهد. برای قطع کردن صدای یخچال، ابتدا باید منبع صدا را شناسایی کنیم. در صورتی که صدا از قسمت خلفی یخچال می‌ آید، می‌توانید ابتدا بررسی کنید که آیا دستگاه به درستی روی زمین قرار گرفته است و از همه جا به خوبی پشتیبانی می‌ شود.

همچنین، چک کنید که آیا هیچ قطعه‌ ای درون یخچال به هم نمی‌ زند و همه قطعات به درستی جا به جای خود قرار گرفته‌ اند. در صورتی که صدا از داخل یخچال می‌ آید؛ بررسی کنید که آیا درب به درستی بسته شده و چیزی در مسیر قفسه‌ ها قرار ندارد که باعث ایجاد صدا شود. ما بعنوان نمایندگی جنرال الکتریک در  اینجا لیستی از قطعاتی که باعث بروز این مشکل می شود را جمع آوری کردیم. شما از این اطلاعات برای عیب  یابی یخچال خودتان می توانید بهره ببرید و با توجه به مدل دستگاهتان آن را تعمیر کنید. برای هر گونه راهنمایی بیشتر با تعمیرکاران ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

چرا یخچال صدا میده؟

علت اینکه یخچال صدا میده چیه؟ همه یخچال ها معمولا سر و صدا دارند که تولید این صداها از یخچال یک امر طبیعی است. اما هنگامی که این صداها ناهنجار و باعث آزار شما شوند یک عملکرد غیر طبیعی می باشد. منشا این صداهای آزاردهنده از کمپرسور دستگاه است. شنیدن این صدا باعث نگرانی شما می شود که ممکن است هر چند وقت یکبار به گوش شما برسد. باید بدانید که منبع صدا از کدام قسمت یخچال شما است زیرا این کار تاثیر بسیاری بر روی حل مشکل پیش آمده دستگاه شما دارد.

هنگامی که یخچال در حالت استاندارد است موتور کمپرسور روشن و خاموش می‌ شود تا مبرد در سیم ها جریان داشته باشد. عملکرد این صدا آنقدر آرام صورت می‌ گیرد که شما متوجه آن نخواهید شد. اما زمانی که هنگام کارکرد یکی از قطعات صدای عملکرد آن به گوش شما برسد نشان دهنده یک کارکرد غیر معمول است. در این حالت متوجه آن می‌شوید که قطعات یخچال شما دچار خرابی است و با ایراد مواجه شده اند.

راهنمای عیب یابی و حل مشکل صدای یخچال

راهنمای عیب یابی و حل مشکل صدای یخچال

موتور فن  کندانسور(خنک کننده)

بیشتر یخچال های جدید ضد یخ، یک فنی دارند که سیم  پیچی های کندانسور را خنک  می کند. این فن عموما نزدیک کمپرسور در قسمت  زیر  یخچال جا سازی شده است. فن کندانسور هوا را در از میان سیم پیچی های کندانسور گذر می دهد تا گرما را از بین ببرد و همچنین هوا را از کفه تخلیه که آب دیفراست شده در آن قرار دارد عبور می دهد تا این آب بخار بشود. اگر یخچال شما صدای خیلی زیادی می دهد، می تواند مقصر قضیه فن کندانسور باشد. موتور فن کندانسور همزمان با موتور تبخیر و کمپرسور کار می کند. علاوه بر اینکه صدا تولید می کند؛ یخچال مثل همیشه هم خنک نمی کند و ممکن است مرتبا روشن و خاموش بشود.

برای اینکه فن را بررسی کنید، اول آن را از برق بکشید بعد پنل عقبی را باز کنید. هر گونه کثیفی یا انسدادی که مانع این بشود که فن درست کار کند را بردارید. اینگونه قسمت ها باید عاری از هر گونه انسدادی باشد تا هوا بتواند آزادانه عبور کند و به طور منظم کشیده بشود. اگر موتور فن دچار پوسیدگی و پارگی بشود، یا اگر تیغه های فن خراب شده باشد لازم است که تعویض بشود.

موتور فن تبخیر

موتور فن اواپراتور در محفظه فریزر قرار دارد و مسئول گردش هوا در سیم پیجی های اواپراتور است وقتی که کمپرسور دارد کار می کند. اگر یخچال شما صدای بلند می دهد که به نظر می آید این صدا از فریزر است، موتور فن اواپراتور دچار مشکل شده است. شاید متوجه بشوید که یخچالتان هم به اندازه همیشه خنک نمی کند، یا یخ سازی در یخچال بیش از زمان معمولش طول می کشد.

برای اینکه فن اواپراتور و موتورش را بررسی کنید، باید یخچالتان را از برق بکشید و محفظه فن اواپراتور را بردارید. اگر دیدید هر گونه یخ زدگی ای باعث ایجاد صدا شده باید ببینید مشکل یخ زدایی از کجاست. اگر تیغه های فن شل شده باشد یا خراب شده، یا اگر شفت موتور درست نمی چرخد، باید این قطعات تعویض بشود.

محافظ موتور فن اواپراتور

این محافظ برای عایق بندی موتور و مجزا کردن آن از بست ها سوار شده روی موتور به کار برده می شود و سر و صدا را کم می کند. پارگی ها و پوسیدگی های عمومی می تواند باعث در رفتن این محافظ بشود و باعث ایجاد صدا بشود. باید به اواپراتور دسترسی پیدا کنید تا ببینید که آیا مشکل از محافظ اواپراتور هست یا خیر. حتما برق وسیله را قبل از هر گونه تعمیری قطع کنید

قطعات تعمیری دیگر

ما بیشتر قطعات مشکل زا که باعث ایجاد صدا در یخچال فریزر می شود را بررسی کردیم، ولی می تواند مشکل از قطعات دیگری هم باشد. اگر نمی توانید خودتان یخچال را تعمیر کنید با اطلاعات ارائه شده در بالا ، با تعمیرگاه مجاز مرکزی تماس حاصل نمایید.

چگونه بوق یخچال را قطع کنیم

چگونه صدای بوق یخچال را قطع کنیم؟

زمانی که با صدای بوق یخچال مواجه می شوید باید در ابتدا مشکل دستگاه خود را بیابید. در مرحله اول درب یخچال و فریزر خود را باز کنید. اگر بعد از انجام این کار صدای بوق یخچال بلند تر شود قطعا ایراد در فن گردشی یخچال شما است. اما هنگامی که متوجه تغییری نشدید باید کمپرسور را از نظر سر و صدا بررسی کنید. کمپرسور در پشت یخچال قرار دارد که سیم های بسیاری و لوله های مختلفی به آن منتهی می شوند هنگامی که متوجه شدید صدا از قسمت کمپرستور یخچال است باید روی تعویض این قطعه سرمایه گذاری کنید.

چگونه صدای یخچال را قطع کنیم؟

برای آنکه متوجه شوید که صدای یخچال از کدام قسمت و قطعه دستگاه می باشد باید به دنبال منبع و یافتن علت صدا باشید. کافی است تا کمی زمان صرف برای بررسی و عیب یابی منبع صدای به وجود آمده داشته باشید.

۱-به منبع صدا گوش کنید
صدای یخچال را دنبال کنید که از کدام قسمت یخچال به گوش می رسد. اگر از پایین یخچال این صدا را می شنوید. قطعا صدا از ایراد به وجود آمده در ظرف تخلیه یخچال می باشد، که دچار شل شدگی شده است. اما زمانی که این صدا از پشت یخچال باشد. به احتما بسیار یکی از قطعات تایمر یخ زدایی، فن کندانسور و یا کمپرسور دچار ایراد شده است.
گاهی نیز صدا از داخل یخچال به گوش میرسد که به دلیل خرابی در قسمت فن اوپراتور است که موجب گردش هوا در داخل فریزر و یخچال میشود.
۲-محکم کردن ظرف تخلیه
برای رفع این ایراد باید با ابزار های موجود، ظرف تخلیه را در جای خودش محکم کنید. تا آرامش و سکوت را به یخچال خود باز‌‌ گردانید.
۳-معیوب بودن تایمر یخ زدایی
مواقعی که تایمر یخ زدایی به مشکل برخورده باشد، صدایی از یخچال شما تولید میشود. اگر یخ زدگی برای محفظه های یخچال فریزر مشاهده شود نشانه خرابی در تایمر یخچال شما است. برای آنکه اطمینان حاصل کنید که آیا تایمر یخ زدایی نیازی به تامیر دارد یا خیر، باید زمان دقیق صدای یخچال را چک کنید که فقط یک یا دو بار در روز، حدودا یک ساعت در روز صدای یخچال به صدای آزادهنده تبدیل می شود.
۴-بررسی و تمیز کردن فن کندانسور
فن کندانسور معمولا در قسمت بیرونی یخچال و پشت یخچال قرار دارد. همه یخچال ها دارای فن کندانسور می باشند. برای تمیز کردن فن کندانسور و بررسی ایراد آن باید ابتدا یخچال را از برق بکشید. و در مرحله بعد با استفاده از یک برس برای تمیز کردن آلودگی های موجود در یخچال اقدام کنید. زیرا انباشته شدن این زباله ها باعث عدم کارکرد فن موتور کندانسور می شود.
۵-فن اوپراتور
بهترین و ساده ترین روش برای آنکه متوجه آن شوید که آیا صدای تولید شده از فن اوپراتور است یا خیر کافی است، کلید لامپ را فشار دهید. هنگامی که ایراد از فن اوپراتور باشد صدای تولید شده بلند تر خواهد شد زمانی که کلید لامپ فشار دادید، برای آنکه فن اوپراتور را تعویض و یا تعمیر کنید باید میزان آسیب دیدگی‌را بسنجید تا جدیت خرابی را بررسی کنید.

قسمت قرار گیری فن اپراتور در پشت فریزر و در داخل یخچال می باشد. فن اپراتور که در قسمت پشت یخچال قرار دارد و در پشت پانل با پیچ قابل دسترسی است. برای مطمئن شدن از عملکرد مناسب فن داخل، یخچال را از برق بکشید. و قطعه های سیم و گیره و سایر اجزا را از نظر نشانه های خرابی بررسی کنید. زمانی که تیغه فن آزادانه حرکت نمی کند یکی از علائم خرابی در فن اپراتور یخچال می باشد که فن به تعویض و تعمیر نیاز دارد.
۶-کمپرسور یخچال

قبل از تعمیر و یا تعویض کمپرسور یخچال مطمئن شوید که ایراد از کمپرسور یخچال است. در اولین مرحله باید با جدا کردن موتور فن کندانسور شروع کنید و دستگاه را به برق متصل کنید و بینید که آیا صدا مجدد تکرار خواهد شد یا خیر، اگر صدا ادامه داشت ممکن است ایراد از کمپرسور باشد.

چگونه صدای یخچال را قطع کنیم؟

۷- صدای یخچال پس از دریافت یخ

هنگامی که یخساز دستگاه شما یخ تولید می کند. پس از دریافت یخ های تولید شده صدای بسته شدن دریچه یخچال شنیده می شود و یک روند رایج در بین یخچال ها‌ می باشد.

۸- صدای غیر طبیعی درب

اگر زمانی که درب یخچال خود را باز و یا بسته می کنید، صدا از لابه لای لولای درب به گوش می رسد یک امر غیر طبیعی می باشد.

 ۹- صدای جریان آب در یخچال

زمانی که یخچال شما به حالت تراز قرار نداشته باشد بر روی زمین، جریان آب یا صدا صورت میگیرد. برای از بین بردن این ایراد باید دستگاه خود را در حالت تراز قرار دهید تا دیگر با مشکل مواجه نشوید.

۱۰- خرابی کمپرسور

هنگامی که دستگاه شما روشن باشد (موتور دستگاه) صدایی یکنواخت دارد. این صدا یک صدای مناسب و میزان در طی کارکرد موتور است.

۱۱- صدای یخچال هنگامی که تازه نصب شده

زمانی که شما یخچال خود را تازه نصب کرده اید. کمپرسور یخچال با سرعت بالاتری کار میکند تا دمای داخل یخچال را تامین کند. بنابراین صدای بلندتری نیز دارد و اما زمانی که دمای داخل یخچال به حد مناسب برسد صدای کمپرسور کم تر می شود.

۱۲- صدای فن یخچال

همه یخچال ها دارای فن هستند که یک فن در کنار موتور و یک فن در داخل فریزر قرار دارد. هنگام کارکرد این فن ها صدای میدهند. زمانی که از داخل یخچال و فریزر خود صداهای غیر عادی و بلند هنگام باز کردن درب گوش دادید. نشان دهنده ایراد در فن داخل یخچال می باشد.

یخچال هر چند دقیقه یکبار اتومات می کند؟

یخچال هر چند دقیقه یکبار اتومات می کند؟

مدت زمان اتومات کردن یخچال، در هر برند و مدل دستگاه متفاوت می باشد و شرایط یکسانی در اتومات کردن ندارند. اما به گفته کارشناسان و متخصصین تعمیرات و سرویس یخچال و فریزر مدت زمان اتومات یخچال و فریزر در حالت نرمال هر ۳۰ تا ۴۵ دقیقه یکبار می باشد.

اگر یخچال یکسره کار کند چه می شود؟

قطعا یخچال باید برای نگهداری و خنک بودن مواد غذایی و خوراکی قرار گرفته در آن کار کند، ولی باید بدانید که وقتی دائما در حال کار کرد است یک موضوع غیرطبیعی و نگران کننده می باشد. با گذشت زمان کار کردن یکسره یخچال باعث خرابی و بروز مشکلات جدی تر برای دستگاه می شود. علت های یکسره کار کردن یخچال عبارتند از: خرابی ترموستات یخچال و یا فریزر، نشتی گاز، خرابی سنسور محیطی یخچال، ایراد در موتور دستگاه، قرار گیری در مکان نامناسب دستگاه، خرابی و یا از بین رفتن لاستیک درب یخچال، کم بودن گاز دستگاه، خرابی کمپرسور، آلودگی کندانسور و کویل های کندانسور، ایراد در درب یخچال، اشکال برد اصلی دستگاه، باز بسته شدن بیش از حد درب یخچال و خرابی و یا ایردات جزئی تایمر دیفراست از علت های رایج و اساسی در کار کرد یکسره یخچاب می باشند.

با کار کردن یکسره یخچال باعث بروز ایرداتی از جمله: خرابی و یا سوختن کمپرسور دستگاه و برفک زدن اپراتور یخچال و یا فریزر می شوند که به مروز زمان شاهده بیشتر شدن این ایردات خواهی بود. بهتر است اسن مشکل را از ریشه حل کنید، زیرا ریشه کن نکردن این ایراد با گذشت زمان باعث از کار افتادن یخچال شما می شود. اگر دستگاه شما با خرابی و کار‌کرد یکسره مواجه شد باید هر‌چه سریعتر علت یکسره کار کردن یخچال خود را بیابید و با کمک گرفتن از یک تعمیرکار یخچال و ساید ماهر و آموزش دیده ایراد و عیب دستگاه خود را بر طرف کنید.

صدای تق تق در یخچال

صدای تق تق در یخچال

صدای تق تق در یخچال به دلیل شل شدگی ظرف تخلیه، که در زیر یخچال قرار دارد می باشد. هنگامی که این ظرف تخلیه دچار شل شدگی شود باعث بروز صداهای آزادهنده برا شما می شود. زمانی که شما با این مشکل رو به رو شدید دچار نگرانی نشوید زیرا این ایراد قابل حل می باشد. شما با جا به جایی و جا گذاری ظرف تخلیه در جای مناسب آن میتوانید از این مشکل خلاص شوید. گاهی نیز صدای تولید شده از دیفراست و یخ زدایی باعث صدای تق تق کردن یخچال میشود. زمان دیفراست فوم های بدنه بر اثر اختلاف دما، گرم و سرد میشود. (منقبض و منبسط میشود) به همین دلیل فوم های بدنه صدا میدهند که یک امر طبیعی است.

هنگامی که شما با یکی از ایرادات بالا مواجه شدید میتوانید با تماس گرفتن با تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک ما برای رفع ایراد دستگاه خود اقدام کنید. متخصصین ما در اسرع وقت برای خدمت دهی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز مفتخر میشوند.

چرا یخچال های جنرال الکتریک‌ صدا می دهند

یخچال های جنرال الکتریک معمولا نیاز کمتری به تعمیر‌ و تعویض قطعه در بین دیگر‌ برند و مدل یخچال پیدا میکنند. هنگامی که صدای زیاد و تق تق از یخچال جنرال الکتریک شما به گوش برسد و یا اینکه دستگاه شما دیگر بطور خودکار اتومات نکند از نشانه های خرابی دستگاه شما است. گاهی نیز یخچال شما دچار تولید صداهای آزادهنده می شود که هنگامی که یخچال شما یکی از قطعات آن دچار ایراد شوند باعث تولید صدای ناهنجار از یخچال می شود.

تراز نبودن یخچال، صدای گاز یخچال، اختلال در عملکرد سیستم برفک زدایی یخچال، عملکرد ضعیف پروانه های فن یخچال، صدای اجزای متصل به موتور یخچال نمونه های بارز‌ خرابی هایی هستند که موجب تولید صدا از یخچال می شوند. یخچال های جنرال الکتریک به دلیل عملکرد و کارکرد یکسره لازم است که هر چند دقیقه یکبار به صورت خودکار خاموش و روشن شوند.

این فاصله ی زمانی اتومات کردن یخچال معمولا ۳۰ تا ۴۵ دقیقه یکیار می باشد. یعنی یخچال شما ۳۰ تا ۴۵ دقیقه کار خواهد کرد و به صورت اتومات به مدت ۱۵ دقیقه استراحت خواهد کرد. عواملی نیز بر روی مدت زمان اتومات یخچال تاثیر بسیاری دارند که عبارتند از: مدل یخچال، عمر یخچال، دمای بیرون یخچال، حجم مواد غذایی در داخل یخچال، تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز است.

گاهی نیز یخچال به صورت خودکار اتومات نمی شود که به دلیل خرابی تایمر ترموستات، خرابی تایمر یخ زدایی، خرابی فن اپراتور، خرابی موتور فن کندانسور، خرابی لاستیک درب، خرابی گاز یخچال و خرابی لوله های کندانسور باعث عدم این عملکرد اتومات می شود. شما با مواجه شدن با این ایرادات می توانید با تعمیر کار های مربوط نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک تماس بگیرید. زیرا تعمیر قطعات داخلی یخچال تنها باید توسط تعمیرکاران متخصص انجام شود تا یخچال جنرال الکتریک شما دیگر با مشکل جدی تر رو به رو نشود.

چگونه صدای یخچال را قطع کنیم یکی از رایج ترین سوالاتی که است که در مورد یخچال ها وجود دارد در این مطلب سعی کردیم به صورت جامع پاسخی برای علت قطع نشدن صدای یخچال بدهیم.

علت زوزه کشیدن یخچال

علت زوزه کشیدن یخچال

صدای گاز داخل یخچال یا همان مبرد به صورت صداهای مختلفی به گوش می رسد. مانند صدای گرد و غبار در داخل یک لوله آهنی، صدایی مانند زوزه کشیدن است. همه موارد مربوط به گاز داخل یخچال می باشد. هنگامی که لوله کندانسور فرسوده شده باشد یا داخل لوله ها به هر نحوی چیزی رفته باشد با انتقال گاز داخل کندانسور و موتور یخچال، صدا شنیده می شود.

گاهی اوقات بعد از جا به جایی یخچال و یا نصب اولیه دستگاه یا عواملی دیگر موجب می شود تا روغن داخل کمپرسور و لوله های کندانسور و یا اوپراتور می شود. عوامل دیگر‌ی نیز موجب بروز این ایراد می شود، مانند: خرابی فن موتور، صدای موتور، گاز یخچال، صدای کمپرسور، خرابی فن اپراتور یا یخچال، صدای پیچ های نگهدارنده موتور بدنه، ایراد در رله استارت و یا شل شدگی اتصالات یخچال باعث به وجود آمدن صدا از یخچال می شود.

اگر یخچال و یا فریزر شما بنا به هر دلایلی دچار صدای گاز شده است، می توانید برای رفع صدای آن توسط یک تکنسین ماهر و مجرب انجام دهید. توجه داشته باشید که برای رفع صدای یخچال حتما نیاز به یک متخصص حرفه ای دارید. از این رو می توانید با شرکت تعمیراتی ما تماس حاصل فرمایید تا هرچه سریع تر یک تکنسین را برای برطرف کردن ایراد دستگاه شما در محل مورد نظر شما اعزام کنند. تعمیر‌کاران متخصص ما برا رفع ایراد دستگاه شما از قطعات اورجینال و با کیفیت بالایی استفاده می کنند.

شاید نیاز داشته باشید: نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج 

علت صدای موتور یخچال هنگام روشن شدن

چرا یخچال موقع خاموش شدن صدا میده؟

چرا یخچال موقع خاموش شدن صدا میده؟

در این بخش از مقاله چرا موتور یخچال موقع خاموش شدن صدا میده و چگونه صدای یخچال را قطع کنیم به این سوال کاربران نیز پاسخ می دهیم. علت صدای یخچال در حین خاموش شدن ممکن است برای بسیاری از افراد سوال باشد. واقعیت این است که یخچال‌ ها، حتی وقتی در حالت خاموش قرار دارند، ممکن است صداهایی تولید کنند. این امر معمولاً به علل فیزیکی مرتبط با عملکرد این دستگاه‌ ها بر می‌ گردد.

یخچال‌ ها دارای قطعاتی هستند که حتی پس از خاموش شدن، در داخل دستگاه هنوز گرما دارند و برخی از جزئیات مکانیکی یا پلاستیکی به دلیل تغییر دما صداهایی تولید می‌ کنند. علاوه بر این، یخچال‌ ها دارای سیستم‌ های خنک کننده هستند که گاز یا مایعات خنک کننده را حفظ می‌ کنند و این سیستم‌ ها نیز ممکن است در حال خروج یا ورود اندکی هوا صدا تولید کنند.

از این رو، صداهایی که از یخچال در حالت خاموش شدن می‌ آید، عمدتاً به خصوصیات فیزیکی و مکانیکی آن مرتبط است و نباید نگرانی برانگیز باشد. در صورتی که این صداها ناگهان تغییر کنند یا به نقاط خاصی در یخچال ارتباط داشته باشند، ممکن است نیاز به مشاوره یک تکنسین تعمیرات یخچال جنرال الکتریک داشته باشید تا مشکل واقعی علت صدای موتور یخچال هنگام خاموش شدن را تشخیص دهد و اقدامات لازم را انجام دهد.

 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

علت صدا دادن یخچال بعد از خاموش شدن

چند علت صدا دادن یخچال بعد از خاموش شدن را در ادامه برایتان آورده ایم.

یکسان سازی فشار

یکی از علت های اصلی که باعث می شود صدای یخچال بعد از خاموش شدن همچنان ادامه داشت باشد، فشار داخل سیستم مبرد است. این صدای مشابه صدای تق تق یا غر غر است که از یخچال به گوش می رسد.

چرخه یخ زدایی

در بسیاری از یخچال های جدید و مدرن چرخه یخ زدایی خودکار تعبیه شده است. سیستم یخ زدایی خودکار به جلوگیری از تجمع یخ کمک می کند. در طول این پروسه تمامی یخ های انباشته شده ذوب می شوند. زمانی که یخ زدایی به پایان می رسد کمپرسور یخچال خاموش می شود. همین امر باعث تولید صدا می شود. در واقع تغییر دمای ناگهانی است که باعث می شود شما بعد از خاموش شدن یخچال صدا بشنوید.

چکه آب

در بعضی از یخچال های جدید از جمله یخچال های جنرال الکتریک که سیستم یخ زدایی خودکار دارند که بعد از خاموش شدن یخچال ممکن است در سینی جمع آوری آب چکه کند و صدای چکه ایجاد نماید.

فن ها و موتور یخچال

به طور نرمال همه یخچال ها دارای تعدادی فن و یک موتور هستند که گردش هوا داخل یخچال را تسهیل می کنند. اگر صدای وز وز یا خش خش از یخچال می شنوید علت آن کار کردن فن ها و موتور یخچال است.

4/5 - (10 امتیاز)

224 دیدگاه در “چگونه صدای یخچال را قطع کنیم؟

  1. گوهری گفت:

    سلام و از راهنمایی تون متشکرم، یخچال فریزر سامسونگ مدل SR-688EV دارم که دو سه روزه گاهی برای حدود ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه فن کمپرسور ان صدا می دهد صدایی مثل خرابی بوش فن، خرخر می کند، سرمایش ان خوب است، مشکل دیگری هم ندارد ولی این صدا اگر منجر به از کار افتادن فن خنک کننده کمپرسور شود، حتما باعث سوختن کمپرسور و ۶۰۰-۷۰۰ هزار تومان خرج میشود، . کسی را دارید که سرسعتر برای تعمیر بیاید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود.لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت با تعمیرگاه تماس حاصل نمایید

    2. جلال حدادزاده گفت:

      سلام یخچال ساید جنرال الکتریک دارم و فکر کنم مکزیکی باشه ، دو سال پیش قدرت خنک کنندگی خیلی کم شد ، اومدند گفتند از فن داخل فریزیر است و برای تعویض ٩٠٠هزار تومان گرفتند و فن تایلندی گذاشتند ، البته خود فابریک هم تایلندی بود ، حالا سرما دهی خوبه و نرماله اما فن صدا میده هنوز و کم و زیاد میشه

  2. تارا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ما یه دو ماهی میشه یخچال فریزر جنرال فور خریداری کردیم
    یکم صدا میده،صداشم اوایل یه مدل بود اما الان یکم عوض شده،داخل دفترچه‌ ی راهنماشو ک خوندم نوشته بود تا5ماه اول ممکنه صدابده،میشه راهنماییم کنید ک از کجا بفهمم ک این صداهاش طبیعیه یانه،آخه با اینکه ما اینو نسبت ب یخچالای دیگه گرونترخریدیم اما صداش بیشتره،ممنون میشم از کمکتون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.دستگاه باید بررسی شود

    2. رولان گفت:

      یخچال لمسی که شش ماهه کارکرده الان صدایی مانندصدای ترقه میده اونم بیشترشبها بعضی وقتها وکارکردش همخوبه مشکل ازکجاست ممنون

  3. صادق گفت:

    سلام من یخچال ال جی دارم وقتی در فریزر باز میکنم گاها صدای غیر عادی متوجه میشم دلیلش چی میتونه باشه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.فن مشکل دارد

  4. شکری گفت:

    یخچالمون مدل سامسونگ قفل تنظیمات لمسی است ولی هر دقیقه بصورت خودکار باز وبسته میشه مشکلشونفهمیدم میشه توضیح بدید مشکلش چیه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.برد دیسپلی چک شود

  5. مصطفی گفت:

    سلام مدل یخچالم کاریزه…خیلی صدا میده خودم فن قسمت فریزر رو روغن کاری کردم ولی الان فن بالایی صدا میده و یخچال هر ۱۰دقیقه یکبار خاموش روشن میشه علتش چیه؟؟؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما. فن یخچال باید عوض شود

  6. سالار گفت:

    سلام.من یخچال اسنوا دارم که ۳ساله داره کار میکنه.هنگام خاموش شدن خیلی صدای بد و بلندی میکنه.تراز هم کردن ولی زیاد فرقی نکرد.سپاس

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما. پایه های موتور بررسی شود

      1. سالار گفت:

        عذرخواهم.مگه نباید موتور مقداری آزادی داشته باشه یا باید تا آخر پیچ محکم باشه؟بعد اثاث کشی اینطور شد!

        1. جنرال تک سرویس گفت:

          درود.لطفا مورد اعلام شده رو بررسی نمایید،در صورت عدم حل مشکل دستگاه باید بررسی شود

  7. علی گفت:

    سلام یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل دارم.es23-24
    فریزر خعععلی،صداهای تق تق میده و صداهای عجیبی ازش میاد.خصوصا شبها به دلیل ساکت بودن خونه.موتور وفن هم حس میکنم زمان زیادی روشن میمونه تا آف بشه. مشکل از کجاست آیا؛؟؟؟؟
    ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود.معمولا این مشکل در مورد برخی یخچال های داخلی طبیعی هستش

  8. علیرضا گفت:

    دو ماهی است یخچال فریزر دوقلو بوش خریداری کردم . هراز گاهی صدای تق تق از بدنه یخچال شنیده میشه . علت صدا از چی میتونه باشه؟ ممنون میشم

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.صدای دیفراست است مشکل ندارد

  9. علی گفت:

    درود. ممنون ازمطالبتون راستش مایه یخچال فریزره دودره دونارداریم الان هشت ساله داره خوب کارمیکنه ولی الان دوروزه صدامیده اول خرخرمیکردبعده یه روز ذوزه مانندبودصداش تایه سی ثانیه بعدقطع میشدتندتندهم فنش کارمیکنه بامدته طولانی کارمیکنه خنک کنندگیش همه جاش سالمه اگه یه راهنمایی کنین ممنون میشم خودم میتونم اگه لازم باشه فنشوعوض کنم دست به آچارم فقط اگه میشه لطفاراهنمایی کنین که ازچیشه خیلی ممنون ارلطف شماسپاس.

  10. منصور گفت:

    سلام
    ساید جنرال الکتریک دارم که مدتیه وقتی روشن میشه صدای لرزش از محفظه بالای فریزیر (زیر یخساز ) در میاد و وقتی قسمت کرکره ای محفظه رو با دست میگیرم و کمی بطرف جلو میکشم صدا کاملا محو میشه. لطفا راهنمایی کنین. متشکرم.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.صدای پروانه فن فریزر است باید با تمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید.در صورت تمایل درخدمتیم

  11. هیراد گفت:

    ساید اسنوا دارم.چندوقتیه موقع خاموش شدن صدای بدی میده تعمیرکاراوردیم و فن روعوض کرد ولی بعد از دو روز دوباره صدای بلندی میده موقع خاموش شدن .مشکل جیه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.پایه موتور بررسی شود

  12. مهرگان الله مرادی گفت:

    سلام. ممنون بابت راهنماییتون. دو روزه که یخچال چهاردر هایسنس رو نصب کردیم. صدای سوت میده. که خیلی ازار دهنده است. با تراز کردن یکم خوب شد اما دوباره شروع به سوت زدن کرده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.فن یخجال بررسی شود

  13. فاطمه گفت:

    سلام چهار ماهه یخچال و فیریزر جنرال هوس خریدم الان حدود یه هفتس در فیریزرو که میبندم صدامیده وقطع میشه دلیلش چیه ؟ ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.فن داخل فریزر مشکل دارد

  14. علی گفت:

    ما یه یخچال فریزر سونیا داریم دو روز بعد از نسب شروع به صدا دادن کرده مث تراکتور کا میکنه علتش چیه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.فن و موتور چک شود

  15. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    یخچال فریز 2قلو یخساز هیمالیا گرفتم بعد نصب وقتی درجه فریزر منفی 14 شد از قسمت یخساز صدای تق تق بلند میاد که در حدی بود که از ترس خرابی از برق کشیدم علتشو نمیدونم چیه………

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.دستگاه از نزدیک باید بررسی شود

  16. اسماعیل گفت:

    یخچال فریز سامسونک 20 روز است که گرفته ام اوایل صدایش کم بود. مجدداً تراز کردیم بدتر شد.در یخچال که باز می شود صدا قطع می شود علت چیست.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما. فن مشکل دارد

  17. نوروز گفت:

    یخچال فریزرهای سامسونگ واقعاً بی صدا هستند و یا اینکه صدا دارند. خواهشن جواب بدهید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود بر شما.اجازه بدید کاربران سایت به این سوال شما پاسخ بدهند

  18. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید.4 ساله یخچال دوقلو ال جی دارم خاموش کردم تمیز کردم ولی وقتی روشن کردم فریزرم وقتی موتورش شروع به کار کردن میکنه صدا میخوره قبلش اصلا اینطور نبود مشکل از کجاست؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود.پایه موتور چک شود

  19. اقبال گفت:

    سلام یه ده روز میشه یخچال مدل امرسان خریدم ولی از همون اول یه صدایی مثل صدای هواپیما میده مشکلش چی میتونه باشه

  20. جواد گفت:

    من بر خلاف توصیه همکارانم که اصرار داشتند بوش بگیرم و می گفتند که هر کس بوش گرفته راضی است و کمترین صدایی نمی دهد تحت تاثیر تبلیغات اینتر نتی قرار گرفتم و سامسونگ ساید گرفتم اکنون حدود 8 ماه است که صدایش من را کلافه کرده است. نمایندگی آمد و 30 تومان گرفت ولی نتوانست کاری بکند. نمایندگی های بعدی هم اعلام می کنند که باید با این صدا بسازم.واقعاً متاسفم.

  21. مهدی گفت:

    سلام . تقریبا دو ساله یخچال فریزر طرح ساید هیمالیا دارم . به مدت یک هفته میشه که خیلی یخچال صدا میده ولی وقتی درش رو فشار میدم یا میکشم صدا قطع میشه و هر از گاهی خودش خودکار قطع و وصل میشه صداش…علتش چیه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود.از نزدیک باید چک شود

  22. نیکجو گفت:

    سلام
    یک سالی میشه یخچال فریزر سامسونگ خریدیم اما چند ماهه وقتی درب یخچال رو میبندیم یه صدایی مثل پر شدن مخرن اب میاد درصورتی که مخزن آبش دستی پر میشه به نظرتون مشکل از کجاست؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود.این صدا طبیعی است

  23. سامان گفت:

    سلام خسته نباشید من یه یخچال ایران شرق دارم که حدودا هرده دیقه یکبار صدای تقه بلندی میده علتش چیه

  24. ناشناس گفت:

    سلام.یخچال فریزر هاینس ما بعد از 6 سال که عالی بوده حالا چند روزی است که هر چند دقیقه بوق ممتد میکشه و بعد خوب میشه و باز دوباره همون صدای سوت یا بوق میاد ایراد از کجاست

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  25. حبیب گفت:

    با سلام ساید ال جی sx-p432w
    دارم وقتی موتور یخچال میخواهد شروع به کار کنه اول به آرامی و با صدای آرامی شروع میکنه بعد 2 یا 3 ثانیه صدایی شبیه سایش یا رد شدن یک گیری میده بعد دوباره به آرامی کار می کنه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. موتور مشکل دارد

  26. امینی گفت:

    سلام مایه یخچال الکتدرو استیل داریم 3ساله خوب کار میکرد الان یه ماهی صداش زیاد شده هیچ مشکلی هم نداره سالمه فقط صداش ازار دهنده هس مشکل از چیه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. لوله ها و موتور چک شود

  27. رضا گفت:

    باسلام فریزر مدل یخساران دارم وقتی که کار میکنه صدای غلیان مانندی داره صداش خیلیم بلنده درشو که باز میکنم صداش قطع میشه علتش چیه دو سه ماه اول که خریده بودم صدا نداشت باتشکر

  28. omid گفت:

    سلام یخچال الکترواستیل دارم.صداهای خیلی بدی میده.نسبت به قبل کمتر خنک میکنه و آژیر میزنه و روی مانیتورش میزنهPRR مشکل از کجاست؟؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. برد مشکل دارد

  29. محمد مهدی گفت:

    سلام یخچال امرسان داریم که بردش را تعمیر کردیم موتورش را نوگذاشتیم ولی بعد ازچند ساعت کار کردن موتورش سروصدا می کند وبردش هم بسیار داع میشودلطفاراهنمایی بفرمایید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود با تعمیرگاه تماس حاصل نمایید

  30. ل گفت:

    سلام
    یخچال فریزر سامسونگ تقریا ۹ماهه خریدیم. یه ماه پیش کشو داخل یخچال رو به مدت چند هفته به فریزر تبدیل کردم.بعد از اون با اینکه دوباره ب حالت اولش برگردوندم ولی باز یخچال صدای تق تق میده هرچند ساعت یبار.علتش چیه؟؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. مشکل ندارد

  31. زهرا گفت:

    سلام یخچال ساید الجی دارم حدود دوهفته اس که خیلی صدا میکنه وبعداز چنددقیقه قطع میشه ودوباره شروع میشه ممکن ازتراز نبودن یخچال باشه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  32. ابتین گفت:

    سلام یخچال ساید مدل rs 53 سامسونگ دارم صدای زیاده میده یه پارچه زیر موتورش گذاشتم کمتر شده یعنی پیچ موتور باید سفت شه دلیل لرزششم همینه

  33. ناشناس گفت:

    صدای لوله مویی 90درصد

  34. ناشناس گفت:

    سلام یخچال تازه خریدیم ولی بعضی مواقع صدای فنش بلند میاد مثل صدای هواپیما یه همچین صدایی میده مشکلی پیش میاد این شکلی باشه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  35. شریف گفت:

    سلام
    یه یخچال کوچیک دانشجویی داریم، هر مدت زمان یه صدای تق از پشتش میاد مشکلی داره؟ تازه اینطور شده

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. مشکلی نداره

  36. m گفت:

    سلام
    سه ماهه یخچال فریزر دو قلو پارس خریدم از همون اوایل فریزرش هر وقت درشو میبستم تق تق صدا میدادو بعد قطع میشد جدیدا هم هر چند ساعت یباری صدای تق بلندی میاد که انگار از یخچاله.دلیلش چی میتونه باشه؟ چیکارکنم قطع شه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. حقیقتا در مورد برندهای داخلی خیلی نمیشه نظری داد

  37. سامان گفت:

    سلام یه یخچال مدل NERSI یه ساله دارم یکی دو هفته هست صدای تق تق به مدت پانزده ثانیه شنیده میشه. تراز نبودن یخچال میتونه دلیلش باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. باید از نزدیک چک شود

  38. رضا گفت:

    سلام و سپاس از اینکه با حوصله پاسخگو هستید من حدود ده سال هست یخچال فریزر ژنرال الکتریک دارم حدود تقریباً هفت ماه پیش متاسفانه بردش سوخت و برد جدیدی را نمایندگی در مشهد عوض کرد الان به ناگاه صدای یخچال به اندازه یک دریل برقی زیاد شده صدا هم در قسمت فریزر هست در صورت امکان راهنمایی بفرمایید با تشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن فریزر به بدنه گیر میکند

  39. هلیا گفت:

    سلام یخچال فریزر دوقلو بوش گرفتیم خارخ از صدای موتورش یه صدای دیگه هم داره شبیه صدای پروانس

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. ممکنه صدای فنش باشه.باید بررسی شود

  40. م الف از تبريز گفت:

    سلام 9 ماهه یخجال فریزر الکترواستیل مدل Es31 داریم.. مشکلى نداشته…ولى حدودا یه ماهه صداش خیلی بلند شده…چند هفته قبل هم طبق توصیه نمایندکیش 24 ساعت هم از برق کشیدم و خوب داخلشو تمیز و خشک کردم..ولى فرقى نکرده. در صورتیکه قبلا این صداها رو نداشت
    میشه راهنمایی مون کنین؟ ممنون

  41. میلاد گفت:

    سلام
    یخچال ال جی داریم دربش چه باز باشه چه بسته باشه سوت میکشه
    چیکار کنم؟
    تروخدا جواب بدین🙏

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. کلید درب چک شود

  42. آوینی گفت:

    سلام یخچالمون ال جی هستش دوساله خریدیم بعد از اساس کشی صدا میده هر ده دیقه یه بار صداشو نمیتونم توصیف کنم شاید بشه گفت مثل هواپیما.
    بعدش اصلا ال جی صدا میده یا نه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  43. ارزو گفت:

    سلام.خسته نباشید.ببخشید من پنج ساله یخچال فریزر ساید اسنوا دارم .موقعیکه بخوام یخ بردارم اولش یه صدای تقققق بلندی میده (حدود سه ثانیه) و یخ رو که به صورت مکعبی انتخاب کردم یکم خورد شده میده بیرون.مشکل از چی هست؟تشکر میکنم

  44. نسیم گفت:

    سلام خسته نباشید یخچال ما از وقتی که خریدیم همش صدا میکنه اوایل کم بود اما حالا بیشتر شده صدا داخل یخچال یخ زده فریزر هم یخ نمیکنه یعنی از چی می تونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن ‌دیفراست کنترل شود

  45. علی رضا گفت:

    من یه فیرزه استکول بعداز خاموش شدن صدای تق تق بلد میده راهنمای بفرماید

  46. زینب حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید.
    یخچال و فریزر ساید وستینگهاوس؛ آیا همیشه در حال کارکردن بایدباشه و این ساید هیچ استراحتی نباید داشته باشه ؟ ممنون

  47. محبوب گفت:

    با سلام
    یخچال فریزر پارس دارم مدتیه که هر چند دقیقه صدای تق بلندی میده میشه راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدای آب شدن یخ است مشکل ندارد

  48. Hamidrezamak گفت:

    سلام،خدا قوت
    بنده یک یخچال ال جی کره ای اصل دست دوم خریدم بعد از یه مدت موتورش سوخت و تعمیرکار موتورش را تعویض کرد اما چون بنده از نحوه وکیوم آگاهی نداشتم تعمیرکار دستگاه وکیوم را همراه نیورده بود و با یک شلنگ گاز بدون هوا گیری یخچال را گاز زد یه چند روزی یخچال کار میکرد اما صداهای ناهنجار میداد تا با یه یخچالساز صحبت کردم ایشون فرمودند که تعمیرکار بدون وکیوم یخجال را گاز زده و این اشتباهه..با تعمیرکار تماس گرفتم و ایشان مجددا امدند و از نو یخچال را وکیوم کرد و شارژ گاز زد..اما احساس میکنم کارکرد موتور یخچال زیاد هست و نیم ساعت کار میکنه و ده دقیقه استراحت مجددا شروع به کار میکنه(زمان استراحت کمه انگار)سرما یخچال خوب است اما هنگام روشن شدن موتور یه صدای جیک جیک از توی موتور میاد میخاستم بدونم که این نیم ساعت کار کردن و ده دقیقه استراحت موتور و همچنین صدای جیک جیک موتور هنگام روشن شدن مشکلی داره…ممنون میشم جواب بدین…در ضمن یخچال نوفراست هست از این دو درب ها که درب بالا فریزر و پایین یخچال هست

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. دستگاه مشکل ندارد

  49. بهاره گفت:

    سلام. ما یه یخچال ال جی داریم. تقریبا ۸ ساله که خریدیم. الان حدود ۲ ماه هست که صدایی شبیه هواپیما یا موتور گازی میده هر روز هم بیشتر میشه نمیزاره شب ها بخوابیم کلافه شدیم. لطفا راهنمایی کنید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن ها چک شوند

  50. حمیده گفت:

    با سلام وخسته نباشید ،من یک فریزر پنج کشویه دوو دارم چندماهی است که خریدم وبعداز مدتی متوجه شدم صداهای غیر معمولی هنگام اتومات کردن از آن شنیده میشه ولی هیچ عیبی نمیبینم ولی این صداها آزاردهنده است لطفا راهنماییم کنید.بتتشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. باید از نزدیک چک شود

      1. سمانه گفت:

        سلام یخچال هایسنس دارم الان متوجه شدم که صدا میخوره وقتی در فریزر رو باز میکنم صدا قطع میشه علتش چیه

        1. جنرال تک سرویس گفت:

          درود. فن مشکل دارد

  51. اذر گفت:

    سلام خدمت شما ما یه یخچال ال جی داریم بعد دوسال یه ماه پیش قسمت پایینش یخ نمی کرد دو روز خاموشش کردیم درست شد مثل روز اول الان امروز بازم قسمت پایین خنک نیس علتش چیه؟ دفعه قبلی گفتن لوله های پشتش یخ زده با خاموشی درست میشه حالا بازم تکرار شده لطفا راهنماییمون کنید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. قسمت دیفراست مشکل دارد

  52. اوسطی گفت:

    سلام یخچال الکترو استیل دارم فن داخل فریزر همیشه کار میکنه یا استراحت هم دارد لطفا جواب دهید ممنون

  53. لیلا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ساید دوو دارم.هنگام یخ ساختن صدایی مثل صدای دریل میده که خیلی ازاردهنده هستش.میخواستم بدونم طبیعیه یا باید بررسی بشه.ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. یخ ساز چک شود

  54. مکرانی گفت:

    سلام خسته نباشید یخچال ساید سامسونگ دارم الان یه صدایی مانند جیغ کشیدن خیلی ضعیفی میده ایراد از کجاست البته وقتی درب یخچال رو باز میکنم قطع میشه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن یخچال مشکل دارد

  55. احمد گفت:

    سلام یخچال دست دوم خریدم فن داخل یخجال صدا میده هرچند ساعت درکه بازکنم چندبارببندم
    یادکمه فشاربدم صدای فن ساکت میشه
    ایا فن روغن میخاد یافنش عوض کنم!؟؛::؛

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن تعویض شود

  56. ماهرخ گفت:

    سلام وخسته نباشیدمایخچال فریزردوقلوسیلوان داریم الان ۴ روزه با قطع و وصل برق هنگام روشن شدن فریزرصدایی شبیه جاروبرقی داره که تا۲ یا۳ ساعت طول میکشه ازنظرسرما هیچ مشکلی نداره فقط صداش رواعصابه ممنون میشم بگیدمشکل ازکجاست باتشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن موتور چک شود

  57. فریبا گفت:

    سلام خسته نباشید یخچال من دوو هست هر از گاهی صدای عجیبی مثل خرخر میده یا شبیه به پکیدن لامپ از برق کشیدم تا چند ثانیه بازم صدا میومد قطع شد لطفا راهنمایی کنید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. باید از نزدیک چک شود

  58. سروش گفت:

    سلام و خسته نباشید. ببخشید ما یه یخچال سامسونگ داریم بعد از بستن در که در کاملا سر جاش محکم شد از سمت راست یخچال صدایی شبیه خرخر یا صدای حاصل از ریختن روغن به من 5 تا 10 ثانیه به گوش میرسه. میشه لطفا بفرمایید مشکل از کجاست؟ چون یخچال و فریزر رو با هم خریدیم ولی فریزر چنین مشکلی نداره. ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدای وکیوم است مشکل ندارد

  59. زهرا گفت:

    سلام وخداقوت ،حدود یک ماه پیش یخچال فریزر دوقلوی بوش خریدم ولی ازهمون روز اول بعضی ساعات روز ،صدایی مثل روشن بودن فن میداد و برای من ازاردهنده هست ودیشب متوجه شدم بدنه داخل یخچالم برفک زده ،به نظرتون این یخچال مشکلی نداره؟به هرجا تماس گرفتم میگن یخچالها همشون صدا دارن وطبیعیه ولی براخودم سواله که یخچال قبلی من که فیلور بود صداش ازاردهنده نبود برام(فریزرش هم صداش خیلی کمه وهم برفک نمیزنه)

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. مشکلی نداره

  60. Masy گفت:

    سلام خسته نباشید
    یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES26 داریم قسمت بالا یخچال پایین فریزر سرمایش کمی داره و یه قطعه ای داره میچرخونی یخچال خاموش میشه مثل اسباب بازی کوکی میچرخونی تیک تیک صدا میده

  61. اسلام گفت:

    سلام،یخچال فریزر دوو من حدود 4ماه پیش هنگام اتوماتیک کردن یخچال صدایی به مدت 20ثانیه میآمد وبعد قطع میشد( در واقع موقع روشن و خاموش شدن یخچال)بعد از مدت یک ماه صدا به کلی قطع شد الان مدت دو هفته است که یخچال سرد نمیکند اما فریزر مشکلی ندارد لطفا راهنمایی کنید ممنون از شما

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن یخچال چک شود

  62. آرمان گفت:

    با سلام،
    یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک؛ چند وقتی است که از داخل فریزر صدای خیلی بلند و غیر عادی شنیده میشه که با باز کردن درفریزر صدا قطع می شود و بعد از بستن دوباره صدا شروع می شود. همیشگی نیست و بعضی روزها میشه و بعد چند روزی دیگه صدایی شنیده نمیشه.
    سپاسگزار میشم اگر راهنمای بفرمایید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن به بدنه گیر می‌کند

  63. زهرا گفت:

    سلام ما دوسالی میشه یخچال دیجیتالی برتا خریدیم ولی خیلی صدای بدی میده صداش خیلی بلنده انگار داره منفجرمیشه و آژیرمیکشه در یخچال رو ک بازمیکنم صداش قطع میشه میبندم بازم همون جوری میشه ایراد ازکجاس؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن مشکل دارد

  64. محمد گفت:

    سلام ماهشت مااست یخچال الکترواستیل گرفتم خیلی صدامیده فکرمیکنی صداش اینجوری است ک ازبالایخچال یکی چیزی افتادوتغ تغ زیادمیکنه

  65. ریحان گفت:

    سلام خسته نباشید
    یخچال وفریزر(بالاوپایین) الکترواستیل دارم به محض اینکه درش باز میشه شروع میکنه به صدا کردن تا یک ساعت بعدخودش خودبه خود خوب میشه(نمیدونم صدا مال موتور یا فن یا چیه!)
    ممنون میشم علتشو بگین

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  66. مجتبی گفت:

    سلام ساید ال جی بعد از کارکرد15 ماه بعلت سوراخ ریز در اواپراور فریزر مجبور به تعویض قطعه و تزریق گاز r600 شدیم ولی خنکی یخچال و فریز مناسب نبود و تعمیرکار مجددا گاز تزریق کرد. خنکی در حد انتظار است ولی صدای زیادی بطور مداوم از ساید به گوش میرسد. مثل صدای عبور گاز در لوله. علت چیه و راه حل کدام است؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. لوله مویی مشکل دارد

  67. پژمان گفت:

    با سلام یخچال من مدل هایسنس چهار درب. یکساله که کار میکنه بعد از اساس کشی که زدم برق بدنه یخچال به شدت داغ شد و بعد به حالت عادی برگشت اما بعد از یک روز صدای جیر جیر میده ممنون میشم علتش رو بگید .

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  68. محبوبه گفت:

    سلام با تشکر از پاسخ های به موقع تون.
    یخچال و فریزر دو قلو ال جی دارم و پنج سال هست که دارمش الان چند وقتی هست احساس میکنم یخچال موقع روشن شدن موتور صدای لرزش داره مشکل از کجاست؟

  69. چنور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ما مدت ۲روز یخچال وفریزر دو قلو پارس گرفتیم همون روز اول یخچال صدای خرخر وداخل یخچال هم مث قطرهای اب کل یخچال ایجاد شده ویخ کرده وقتی تماس گرفتم با خود شرکت میگه خانم عادی ومشکلی نیست وقتی خودم تو اینترنت سرج کردم هزار تا عیب ایراد اورد نمیدونم وقعا چکار کنم اینم از کالای ایرانی که میگن بخرین با هزار تا بدبختی تونستیم خریداری کنیم ۱ماه یخچال نداشتیم اخرش این شد که با هزار تا وامم گرفتم هیچ کس جوابگو نیست
    ممنون میشم راه حل ارائه بدین🙁🙁

  70. مجید گفت:

    سلام ببخشید ما یه یخچال فرجی استار داری الان یه مدتی وقتی دمای فریزر به ۷درجه منفی میرسه یه صدای نازک سوز شنیده میشه و وقتی دما به منفی ۱۷ میرسه دیگه صدا نمیاد لطفا یه راهنمایی بکنید

  71. Roya گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳روزه یخچالمو خریداری کردم (یخچال ال جی x247) هر ۱ساعتونیمی یکبار صدای خیلی بدی میده که ۷ثانیه طول میکشه فریزرشم یه مقداری رو بدنش برفک زده نمیدونم مشکلش کجاست خیلی بابتش پول دادم میشه کمک کنید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. با نمایندگی مربوطه تماس حاصل نمایید

  72. علی گفت:

    با عرض سلام یخجالم الجی هستش صدا خیلی بدی میده کاهی اوقات توروخدا بگین چه مشکلی داره

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  73. ایوب جوکار گفت:

    بادرود
    یخچال فیلور داریم چند ساله بدون مشکل کار میکرد چند روزه هنگام آف لرزه باصدای بلند داره لطفا راهنمایی بفرمایید
    اگه همین که داریم خراب بشه دیگر توان تعمیر یاخرید نداریم
    با سپاس

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فنر موتور مشکل داره

  74. داود گفت:

    سلام. یخچال فریزر سامسونگ ما سه ساله خوب کار میگرد. الان دو روزه قسمت یخچال صدای زوزه میده. در رو که باز میکنیم قطع میشه. علت چیه؟چکار کنیم؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن مشکل دارد

  75. صلاحی گفت:

    سلام
    بنده یخچال فریزر هیوندای پنج ماه خریدم تاحالا دومرتبه فیوز سوزونده علتش چیه‌؟
    ممنونم راهنمایی بفرمایید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. سنسور دیفراست تعویض شود

  76. کیائی گفت:

    با سلام
    یخچال ساید سامسونگ 24 فوت دارم بدلیل پیدا نشدن عدم سرد شدن فریزر لوله های کندانسور جدید در پشت آن تعبیه گردید ولی از زمان نصب تا کنون صدای حالت باد و بوران ( مثل چیلر ) آزار دهنده شده آیا امکان قطع صدا وجود دارد یا اینکه این صدا دائمی می باشد .
    با تشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. لوله مویی مشکل دارد

  77. سید گفت:

    سلام و درود
    یه یخچال فریزر ساید سامسونگ دارم که همزمان با باز کردن درب یخچال صدای خاموش شدن پره های فن میاد و الان یخچال عملا کار نمیکنه و دماش رفته روی 18. ولی فریزر هیچ مشکلی نداره.اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید.
    متشکرم از سایت عالی شما

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. مشکل برفک زدایی دارد

  78. بهبودی گفت:

    با سلام
    ما یک یخچال فریز ال جی مدل gr-s468qc داریم که اخیرا وقتی درب یخچال باز می شود پس از بسته شدن برای لحظاتی صدای سوت مانند ممتدی می دهد و سپس صدا قطع می شود. همچنین خنکی قسمت یخچال همانند سابق نیست. ولی قسمت فریزر کماکان خوبه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید و هزینه تقریبی را بفرمایید

  79. توکلی گفت:

    خسته نباشید بعد از شارژ گاز انواع صدای آزار دهنده مثل تلق و دنگ و قلپ و قل قل و بخصوص جیلیز ویلیز ناشی از ریختن آب در روغن داغ بلند و ناهنجاری دارد تعمیرکار گفت گاز کولر ماشین زده چون بخاطر تحریم و ممنوعیت گاز خودش نیست یخچال فریزر فیلیپس قدیمی با موتور فرانسوی هست آیا ممکنه بخاطر وکیوم ناقص با موتور یدکی یخچال باشه یا مقدار و فشار گاز تزریقی مناسب نباشه یا کلا راه حلی برای خلاص شدن از صدای اعصاب خوردکن وجود داره مثلا با تزریق روغن نفوذگر به گاز

    1. توکلی گفت:

      خسته نباشید بعد از شارژ گاز انواع صدای آزار دهنده مثل تلق و دنگ و قلپ و قل قل و بخصوص جیلیز ویلیز ناشی از ریختن آب در روغن داغ بلند و ناهنجاری دارد تعمیرکار گفت گاز کولر ماشین زده چون بخاطر تحریم و ممنوعیت گاز خودش نیست یخچال فریزر فیلیپس قدیمی با موتور فرانسوی هست آیا ممکنه بخاطر وکیوم ناقص با موتور یدکی یخچال باشه یا مقدار و فشار گاز تزریقی مناسب نباشه یا کلا راه حلی برای خلاص شدن از صدای اعصاب خوردکن وجود داره مثلا با تزریق روغن نفوذگر به گاز

      1. جنرال تک سرویس گفت:

        درود. لوله مویی تعویض شود

  80. ظهرابی گفت:

    یخچال الجی ۲۷ فوت یک در دارم که گاهی زمانی که یخچال کار میکنه در پشت یخچال صدایی میده و چند سال است که ماهی چند روز صدا میده و اکثر موقع ها هم معمولی کار میکنه و سرما یخچال هم خوب است و فقط پشت یخچال این صدا را زمانی که یخجال استارت میزنه داره .
    لطفا راهنمایی کنید

  81. Ladybird گفت:

    سلام یخچال فریزر بدون برفک الکترو جنرال خریداری کردیم اا از روز اول صدای خیلی زیاد و غیر عادی تولید میکرد. دو بار تعمیرکار اومد و فقط هزینه گرفت درست که نشد هیچ بدترم شد. الان انقدر صدای وحشتناکی تولید میکنه که شب از خواب میپریم. تماس هم میگیریم پاسخگو نیستن. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. باید از نزدیک چک شود

  82. علی گفت:

    سلام وقتی درب یخچال بسته است صدای زیاد میدهد و به محض اینکه درب را باز کنیم صدای فنی میدهد که در حال توقف است و صدا قطع میشود تشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن تعویض شود

  83. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر.یخچال ساید بوش خریدم بعد چند ماه یه صدایی عین اینکه انبر جوشکاری حین کار گیر کنه.علت چی میتونه باشه.مممون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  84. باران گفت:

    با سلام وخسته نباشید..ببخشید من حدود 3 ماهی است که یخچال فریزر امرسان دارم چون قبلا خریده بودیم زمان گارانتیش به اتمام رسیده بود وخودمون زدیم به برق واول دمای یخچال روی 6 بود وبرودت انچنانی نداشت بعد گذاشتیم روی 3 وهراز گاهی میبینم قبل از اینکه یخچال بخواد به کار بیفته یه صدای دیییییر میده ووای میسته بعد حدود 5 دیقه روشن میشه.لطفا بگین اشکال کار کجاست وهمینطور آب که باید خنک باشه زیاد خنک نیست کمی از شیر اب خنکتر است وتگری نیست.میترسم خدایی نکرده یه وقت موتورش مورد پیدا کنه.لطفا راهنماییم نمایید.با تشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. طبیعی است

  85. مختار گفت:

    سلام من یخچال هاردستون دارم تازه خریدم الان روشن کردم صدا میده و صفحه دیجیتال erorr میزند.ممنونم راهنمایی کنید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. چه اروری میده؟

    2. عاطفه گفت:

      سلام من یخچال تکنو لایو خریدم همه چیزش خوبه اما گاهی از بدنه اش صداری تق میاد علت چیه!?

  86. ایمان حیدری گفت:

    سلام ما یه یخچال فریزر دوقلو هایسنس داریم کمتر از یکساله خریدیمش کارش خوبه اما بعضی وقتها صدای تق تق میده مخصوصآ شبها ،میشه راهنمایی بفرمایید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. طبیعی است

  87. نوشا گفت:

    سلام و سپاس از شما . ما یه یخچال ال جی B2014PT داریم ( فریزر پایین سه کشو ) که سه سال بدون مشکل کار کرد تا حدودیکماه پیش که برفک زیادی در قسمت فریزر مخصوصا کشوی بالا مشاهده شد و سپس صدایی از محفظه فریزر بلند شد . سرویسکار شرکت اومد و گفت صدا بخاطر یخزدگی اطراف فن هست . سرویس کرد و گفت اهم سنسور فیوز پایین اومده و جاشو عوض کرد . حالابعد از یکماه مجددا همان برفک در قسمت بیشتر کشوی بالا و همان صدا . اشکال از چیست ؟ سنسور فیوز و یا هوا کشیدن درب فریزر . ممنون از راهنمایی تون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. دیفراست مشکل دارد

  88. حامد گفت:

    با سلام.یخچال تک سینجر خریدم و ۲ماه پیش برد یخچال عوض کردم حالا هر چند دقیقه ای صدای تق تق از برد شنیده میشه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایی علت چیست؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. طبیعی است

  89. الهه صنوبری گفت:

    با سلام ما یخچال وفریزر دوقلو depointداریم یه چند وقتیه هرازگاهی صدای آژیرش بلند میشه اوایل که اینجوری میشد درشو باز وبسته میکردم درست میشد الان دیگه هرکاری میکنم درست نمیشه یه مدت کم درست میشه وقتی از برق میکشم ودوباره میزنم به برق درست میشه حدود یه ساعت بعدش بازم آژیر میزنه از چی میتونه باشه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. برد چک شود

  90. مریم گفت:

    سلام ووقت بخیر.یخچال خریداری شده به فاصله های مشخصی صدامی دهد بعدصدایش قطع می شود ومجددصدامی دهد.
    به اقایی که برای نصب امده بودن تماس گرفته وگفتن طبیعی است چون یخچال نوهست.واین صداها طبیعی است.
    خواستم بدانم واقعاطبیعی است وتاچه مدت این صداها طول می کشد.باتشکر.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدای لرزش لوله هست

  91. امین گفت:

    سلام با تشکر از شما یه یخچال فریزر امرسان دارم الان ۵ سال میشه هیچ مشکلی نداشته از دیشب یه صدایی مثل مته از قسمت فریزر شنیده میشد که تا صبح قطع شد ولی از صبح تا الان که این پیام رو مینویسم اتوماتیک کار نمیکنه و فاصله کار کردن و آف کردنش شاید چند ساعت طول بکشه ممنون میشم جوابم رو بدید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  92. Sahar گفت:

    سلام امسال سومین سالی که یخچال امرسان دارم حدود یک هفته است که در یخچال باز و بسته میکنیم یه صدایی میده وقتی در باز میکنیم صدا خاموش روشن شدن میده وقتی هم میبندیم باز هم همین صدا میاد مشکل نمیدونم چیه البته از وقتی که بزق ها بمدت یک ماه و نیم میرفت میومد این مشکل پیش اومد

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  93. رامتین گفت:

    سلام و درود. یخچال سامسونگ ساید دارم چند هفته است درش خیلی سفت و سخت باز می شود( حالت خلا )ولی الان چند روزی است که خود فن نه ولی حدود40 سانت بالاتر داخل بدنه صدا زوزه میدهد و به محض باز کردن در یخچال متوقف می شود. چک کردم دیدم موتور یخچالم داغ است. از راهنمایی و دانش فنی جنابعالی بسیار ممنون و سپاسگزارم.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن و دیفراست کنترل شود

  94. سلاام خسته نباشید ببخشید من پنج ماهه ازدواج کردم یخچالم ال جی ساید مدلGCj247sLlvهست از همون اول برا چن ثانیه شاید سه یا چهار ثانبه ی صدای قرقربلندی میده تقریبا روزی سه چهار بار این اتفاق میوفته مبخواستم ببینم مشکل خاصی نداره که بسوزه ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  95. اسطرلاب گفت:

    علت صدای خیلی بلند یخچال پارس هنگام خاموش شدن چیه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. موتور حرکت دارد

  96. تمیمی گفت:

    با سلام
    مدتیه پس از باز و بستن درب یخچال سامسونگ ساید بای ساید برای چند ثانیه صدای شرشر اب میاد و بعد قطع میشه و هر وقت درب رو باز و بسته کنیم این صدا تکرار میشه.ممنون میشم پاسخ بدین.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدا مربوط به وکیوم است طبیعی است

  97. فرهنگ گفت:

    سلام
    یخچال دوقلوی سامسونگ دارم چند ماهی هست
    از همون اول یخچالش یه صدای عجیبی میده
    اینجوری ..فرررررررررر
    آیا مشکلی داره یا طبیعیه؟

  98. محمد زیرک گفت:

    با سلام و درود
    ممنون بابت اطلاعات خوبتون
    یخچال دور این دور ال جی ابریزش با پمپ کارمیکنه و پمپ صدای زیادی تولید می‌کنه
    همچنین دبی آب خروجی بسیار کم هست به طوری که حدود ۴۰ ثانیه طول می‌کشه تا یک لیوان آب را پر کنه البته این مشکل رو از اول داشت
    میشه این دو مشکل رو حل کرد ؟
    ممنون
    ارادت

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. باید بررسی شود. احتمالا مشکل قابل حل می باشد.

  99. باران گفت:

    ببخشید صدای زنگ خطر باز بودن بیش از حد یخچالمون قطع شده مدلشم بلومبرگ

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. ممکنه از تنظیمات باشه یا اینکه برد مشکل داشته باشد

  100. داود گفت:

    سلام
    مدت دو ماهه که یه فریزر ویکتوریا خریدم موقعی که موتور شروع به کار میکنه بعدش از قسمت بالای یخچال یه صدا شیبه خرخر یا صدای پرواز هلی کوپتر میکنه علتش چیه؟ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. برای گاز است طبیعی می باشد

  101. حمید گفت:

    سلام خسته نباشید،من حدود یکماه هست که دوقلوی رنزو خریدم بعد از چند روز صدای یخچال زیاد شده مشکل چی هست?

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. لرزش لوله و فن چک شود

  102. نفیسه گفت:

    سلام
    یخچال فریز دوقلوی پارس خریدم،دیشب که برای اولین بار زدم به برق،،بعد از دو سه ساعت از فریز صدای خیلی بلند و بدی،شبیه یه یخ بزرگ که شکسته باشه داد، از خواب پریدم.بازم صدای تق تق بلند میداد.
    مشکلش چیه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. با نمایندگی تماس بگیرید

  103. شادمان گفت:

    با سلام و احترام
    یک یخچال فریزر فیلور گرفتم موقع استارت زدن گاهی اوقات صدای تق بلندی میده مشکل از کجاست ؟
    و درجه یخچال در زمستان و تابستان باید چند باشد ؟
    ممنون از شما

  104. علی گفت:

    سلام دوماهه یخچال فریزر دونار
    گرفتیم بعضی وقتا صدای انگار اب میده داخلش انگار مثلا صدای بجوش اومدن اب میده
    ایا از ترازش خوب نیس یا نه مشکل دیگ هس؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. طبیعی است

  105. عسکری گفت:

    سلام، حدود 15 ساله ساید سامسونگ دارم، الان چندروزه صدای خرخر و تق تق میده، با باز و بسته شدن درب یخچال هم صدا نمی افتد، صدا گاهی ممتد است گاهی غیر ممتد و گاهی هم قطع می‌شود، علت چیست؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن ها چک شود

  106. آذین گفت:

    سلام یخچال فریزر مدل یخساران عید خریدمش تا الان خوب بوده الان نزدیک ۲ هفتش هر یکی دوساعت صدای تق بلندی میده که همرو میترسونه بیشترم شبا اینجوری بنظرتون مشکلش چیه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدای موتور است

  107. سینا گفت:

    سلام،یخچال الکترا دارم یه مدتیه خرخر میکنه.درب فریزر رو که باز میکنیم صدا گم میشه علتش چی میتونه باشه

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدای دیفراست یخ است

  108. سعید گفت:

    با سلام و وقت بخیر خدمت استاد گرامی. یخچال ساید بوش خریداری کردم در طول روز بعضی مواقع شاید مدت 10دقیقه صدایی شبیه قول قول یا ریختن یخ میدهد البته صدا کم است. بعدش قطع میشود تا دوباره شروع شود. مشکل از کجاست؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  109. محمد موسوی گفت:

    با سلام و خسته نباشید یکی دو روزه یخچال منزل صدای جیرجیر از پشتش در میاد میخواستم ببینم مشکلش از کجاس و چگونه برطرف می شود؟ با تشکر از راهنماییتون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. فن چک شود

  110. خردمند گفت:

    با سلام
    حدو د 7 سال است که ساید جی ای دارم. مشکلی نبود تا اینکه امسال اوایل تابستان به مدت یک روز صدای بلند و غیر عادی داشت. محتویات یخچال را کم کردم و بعد از یکروز صدا برطرف شد و مشکلی نبود.
    چند ردز پیش مجددا این اتفاق افتاد و این بار به مدت حدود دو روز طول کشید و اکنون باز صدایی وجود ندارد. سرمایش مشکلی نداشته است در این مدت.
    لطفا راهنمایی بفرمایید مشکل چه میتواند باشد؟
    با تشکر

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. دیفراست مشکل دارد

  111. طناز گفت:

    سلام خسته نباشید یخچال فریزرم هیمالیا هستش الان ی ماهه هی صدای نسبتا بلندی میده و بعد آروم میشه و در ضمن در یخچال و که باز میکنم ی صدای جیغ کوتاه میده علتش چی میتپنه باشه؟

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. سوالتون تکراری هستش و قبلا به کاربران دیگر پاسخ داده شده

  112. Farmasi گفت:

    سلام. یخچال فیریز ال جی دارم. هر چند وقت یبار جایخی برفک های تیغ تیغی میزنه و بخار میکنه ولی پایین هیچ سرمایی نداره. ٢۴ ساعت از برق میکشم یکی دو هفته درست میشه ولی دوباره همین مشکل رو پیدا میکنه. صدای خر خر هم میده. گاهی که در و باز و بسته میکنم صدا قطع میشه. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. طبیعی است

  113. محمدرضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    3 ماهی هست که یخچال ساید اسنوا گرفتم، به تازگی صدای تق تق از بالای یخچال میاد که هر سری تعداد تق تق ها متفاوت است، ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. صدای آب شدن برفک است

  114. نادر گفت:

    فریزر اسنوادارم ۲ساله خریداری شده تازه چندروزه ازش صدایی میاد چن ثانیه بعدقطع میشه میشه علتشو بگید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      درود. لطفا کامنت های کاربران رو مطالعه نمایید جوابتون رو پیدا می کنید

  115. رولاند عظیمی گفت:

    سلام خیلی خوبه بدردم خورد

  116. ali beit گفت:

    سلام ُیخچال فریزر الکترو استیل مدل esar 24 خریدم ُ صدایش زیاده ُ از کجا بفهمیم که صداش طبیعی است یا یه مشکلی داره. آیا راهی هست که بشه صداش را کم کرد. مثلا می شه فنش را عایق کاری و یا روغن کرد. ممنون از شما

  117. ارس گفت:

    سلام یخچال جنرال استیل داریم وقتی به حالت خامش میرود صدای تق تق میده لطفا راهنمای کنید

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      سلام
      گرم‌ و سرد شدن دستگاه پس از استراحت رفتن دستگاه باعث این ایراد میشود

  118. محمد گفت:

    سلام. یخچال سامسونگ داذم. 2 رووز خیلی صدا میده. در یخچال یا فریزر باز کنم قطع میشه. ولی بازم که میبندم صداش شروع میشه. مشکلش چیه؟ مرسی

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      سلام
      دستگاه یخ زده و پروانه فن داخل یخچال به یخ گیر میکنه باید چک بشه

  119. بهزاد گفت:

    با سلام و خسته نباشید یخچال و ریزر طرح ساید اسنواردارم موتورش که شروع به کار میکنه وقتی ک میخاد قطع بشه صدای تق تق میکنه علتش چیه.ممنون

    1. جنرال تک سرویس گفت:

      سلام
      پایه های موتور مستهلک شده اند

  120. فرشاد گفت:

    سلام یخچال فریزر اسنوا دارم از موقعی که تعمیرکار موتور یخچال عوض کرد یک صدا اضافه شد.لوله باریک که پشت کانال محافظ فن و هواکش است وارد یخچال وبعد آن گاز وارد کندانسور صدا گاز با شدت میاید حتی تا چند لحظه بعد از خاموش شدن موتورقبلا اینطور نبود .به تعمیر کار زنگ زدم گفت طبیعیه گاز تبدیل به مایع میشه صدا واسه اونه.لطفا راهنمایی کنید و ایا از مرغوب نبودن گاز تعمیرکار نیست.ممنون

بخش نظرات غیر فعال