راهنمای خرید یخچال فریزر برای جهیزیه عروس

خریداری لوازم خانگی همواره با چالش های زیادی رو به رو بوده و دقت فراوانی را می طلبیده است؛ زیرا علاوه بر اینکه باید بر اساس بودجه ی مالی انتخاب شوند؛ خریدار با مجموعه ای از مدل های گوناگون مواجه است که موجب سخت شدن انتخاب می گردد. اگر خرید کردن به مناسبت خاصی باشد مثلا برای جهیزیه، این دقت و حساسیت بسیار افزایش می یابد زیرا پیش فرض ذهنی خریدار این است که حتما و حتما باید محصولی را انتخاب نماید که از برندی مطمئن و با کیفیت و دارای گارانتی باشد. یخچال فریزر از آن دسته دستگاه هایی است که خریداری آن باید با دقت انجام بپذیرد؛ چون مهم ترین وسیله ای است که در آشپزخانه به صورت دائمی و شبانه روزی مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه: شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و همینطور تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک خود با تعمیرگاه جنرال تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید.

ما در مجموعه ی جنرال تک سرویس به واسطه ی شغلمان که مرتبط با تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله یخچال می باشد، شاهد خرابی ها و ایراداتی هستیم که در انواع مدل های این وسیله به وقوع می پیوندد و مختص برند ایرانی یا خارجی خاصی و یا مدل خاصی نیست. در اغلب موارد مشکل مرتبط است با طرز استفاده ی نادرست از جانب کاربر و یا نوسانات برق منطقه ای و یا به وجود آمدن مشکل فنی در خود دستگاه؛ که اگر خریداران محترم سالی یک بار نسبت به چکاپ دستگاه یخچال فریزر توسط نمایندگی های مجاز اقدام نمایند و از خدمات پس از فروش تا زمانی که گارانتی آن ها اعتبار دارد استفاده کنند، در صورت پیدایش مشکل در همان ابتدا آن را رفع کرده و از بروز ایرادات پیشرفته تر جلوگیری می گردد.

یخچال فریزر ساید بای ساید

این مورد نیز به وفور برایمان پیش آمده است که بسیاری از افراد به تعمیرگاه ما مراجعه می کنند و می پرسند با توجه به تجربه ای که در زمینه ی تعمیرات یخچال فریزر دارید، کدامیک از برند ها دارای حداقل میزان خرابی است و مدل پیشنهادی شما چیست؟

در پاسخ به سوال باید بگوییم که جواب واضحی نخواهیم داشت؛ زیرا ما با یک مجموعه طرف هستیم یعنی تعداد بی شماری از ایرادات مشابه را در انواع مدل ها و برند های این دستگاه مشاهده کرده ایم که علت ایجاد هر ایراد موارد متنوعی بوده است, اما جالب است بدانید که اکثریت افراد نسبت به خریداری یخچال فریزر های خارجی تمایل بیشتری دارند چون با استقبال عمومی تری رو به رو شده است و تنوع محصولات و مدل ها ضمن برخورداری از امکانات لازم بسیار زیاد است، هر چند که قیمت ها نیز به مراتب از محصولات تولید شده در داخل ایران بیشتر می باشد.

در هنگام خریداری یخچال فریزر به نکات زیر توجه داشته باشید

  • دقت کنید که اندازه ی دستگاه انتخابی شما باید با ابعاد محلی که برای قرار دادن آن در آشپزخانه تعیین شده است، تناسب داشته باشد.
  • با توجه به تنوع مدل ها و ابعاد این وسیله، سعی کنید آن مدلی را که با طرز استفاده و چیدمان سایر وسایل در آشپزخانه هماهنگی بیشتری دارد، انتخاب نمایید. برای مثال یخچال فریزر های ساید بای ساید محبوب ترین مدل امروزی شناخته شده اند که بسیار مناسب خانه های آپارتمانی با فضای محدود هستند.
  • بر اساس تعداد نفرات و میزان فضایی که برای نگهداری مواد غذایی احتیاج دارید، ظرفیت مناسبی از دستگاه را انتخاب نمایید.
  • امکانات هر مدل را مورد بررسی قرار دهید و اگر دو یا چند مدل را پسندیده بودید، سعی کنید با در نظر داشتن میزان تفاوت قیمت آن ها از یکدیگر، امکانات و ویژگی هایشان را نیز مورد بررسی قرار دهید. برای مثال آبسرد کن، یخ ساز، نوع چینش و تعداد طبقات داخلی، تعداد محفظه ها با کاربرد های مختلف، سیستم تنظیم رطوبت، نوع سیستم خنک کننده، پنل دیجیتالی لمسی، قفل کودک،چیلر داخلی و …
  • یخچال فریزر انتخابی شما در مورد میزان مصرف انرژی برق باید دارای برچسب مصرف استاندارد A+ باشد.
Rate this post
برچسب ها :